Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea mănâncă pâine când vrea."

Traducere:She eats bread when she wants.

0
acum 3 ani

6 comentarii


atalantic

Ar trebui acceptat si "whenever"

4
Răspundeacum 3 ani

CostacheIonut

am zis shea eats bread when wants :))lol si mi-a dat gresit de ce?

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că în engleză nu poți să omiți subiectul verbului, nu merge doar ”wants”, ci trebuie să spui ”she wants”.

1
Răspundeacum 3 ani

CostacheIonut

credeam ca se subintelege :).ms:D apreciaT

0
Răspundeacum 3 ani

valentineni
valentineni

When she wants, whenever she wants

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”when” = ”când”
”whenever” = ”oricând”

3
Răspundeacum 3 ani