A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A tanár fogja bemutatni."

Fordítás:The teacher will present it.

0
3 éve

10 hozzászólás


la1260

It helyett miért nem jo a that?

2
Válasz3 éve

Meuphrosyne

Ez engem is érdekelne.

0
Válasz3 éve

Lacee86

Megpróbáltam szenvedőben leírni, de sajnos nem fogadta el.

1
Válasz3 éve

rzoli71
rzoli71

A show ige itt nem lenne jó?

1
Válasz1 éve

davidfox31

The teacher will present him ez miért nem jó?

0
Válasz3 éve

Meuphrosyne

Szerintem azért, mert a him személyt jelöl, így fordításban: A tanár fogja bemutatni ŐT lenne. Itt viszont mondjuk egy kísérletet mutat be, amire az it-et használja.

2
Válasz3 éve

csapy
csapy

Szerintem csak félig jogos az észrevétel. Vagyis addig okés, hogy személlyel (him) nem jó a mondat, mivel akkor a present helyett introduce dukál. Viszont a duo a végére nem teszi ki kötelezően az őt, még ha az angol mondatban ott is van. Így a The teacher will introduce him tuti jó lett volna. Azaz ahogy bandika1984 lentebb írta, több megoldás is jó, de vagy present it, vagy introduce him/her.

1
Válasz3 éve

davidfox31

Meglehet,erre nem is gondoltam :D

0
Válasz3 éve

GazdagTea

Ha szemelyt mutatnak be, az introduce iget hasznald inkabb, mivel nem egy dolog jellemzoinek ismerteteserol van szo.

1
Válasz2 éve

bandika1984

Szerintem erre a mondatra több megoldás is van. Mivel nem ismerjük a szövegkörnyezetet azért nem lehet konkrétan egy jó megoldás.

0
Válasz3 éve