1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea vorbește engleză."

"Ea vorbește engleză."

Traducere:She speaks English.

November 11, 2014

16 comentarii


gyorgio

De ce se pune s la speaks


fantomitzah

Pentru că este persoana a treia singular. Citește aici.


briiubestecaini

Pentru ca nu poti spune " She speak English" deoarece Se scrie fara "s" doar la persoana a teria (......) I , We, They, You Iar cu "s" se scrie la persoana a doua (......) She, He,


italia

She speaks enghlis


NicusorGra

She speaks English


Blueberrie17

E la persoana a 3 a sg


Tryxy111

Dece e ,,speaks"


MarioAndre847641

Tu vrei sa inveti engleza si nustii romane


Gas370

Eu cred ca trebuie speak fara ,,s", dar nu stiu sigur, asta e o nelamurire.


Marityan

(つ✧ω✧)つ

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.