"He counts from one to five."

Çeviri:O birden beşe kadar sayar.

4 yıl önce

16 Yorum


Kangume

Cümlede "kadar" anlamını ne veriyor? Normalde cümleyi "kadar" kelimesiyle kuracaktım ancak kabul etmez diye "O birden beşe sayar" yazdım, kabul etmedi. Kadar anlamını veren ne?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

to

4 yıl önce

mojdayn

To beş'i nitelemiyor mu zaten? Beş"e" şeklinde. Türkçe karşılığında kadar olmadan da anlamlı birde.

3 yıl önce

mtgmsfr

Aynen öyle.

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

from to you kalıp olarak düşünün örnek from may to october mayıstan ekime .

2 yıl önce

ethemoguz

"birden beşe dek sayar" dedim kabul etmedi :(

3 yıl önce

mtgmsfr

Cevabın doğru.

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

from seven to seventy 7'den 70'e mi demek oluyor acaba :D

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizcede benzer bir deyim: "The world and his wife"

It's going to be quite a party - the world and his wife will be there.

(Ama vurgu yaş aralığında değil)

2 yıl önce

Tarikcenk

kadarsız kabul etmesi gerekir. türkçe kullanımı böyle... yetkililere duyrulur

3 yıl önce

tarkansimsek60

Yani turkcede kadar demesemde ayni anlamı verir soylemeyede gerek yok selen duzeltirnisiniz su soruyu

3 yıl önce

mutluGirgi

Kadar yazmadim saymadi

3 yıl önce

osman6304

bir den de yazım yanlışı var ama cevabımın doğru kabul edilmesi gerekir.

2 yıl önce

mtgmsfr

Türkçe'de böyle bir çeviri için "kadar" sözünü kullanmaya gerek yoktur.

2 yıl önce

mtgmsfr

"O birden beşe sayar." kesinlikle doğrudur.

2 yıl önce

harunata34
harunata34

Cevap doğrusu ile aynı ama yanlış saydı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.