1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is possibly her."

"It is possibly her."

Переклад:Можливо, це вона.

November 11, 2014

13 коментарів


NazarProts

а може бути так - " it is possibly she " ?


gtc2015

Граматично може, але так ніхто не говорить.


TanyaGV

а як буде "це можливо її"?


SergioRuido

It is possibly hers.


Ol-ukr

Зовсім незрозуміла конструкція. Мені здавалося, що "It" вказує на безособові об'єкти. Існує переклад більш зрозумілий для української логіки?


gtc2015

"it" має два значення:
1. Займенник 3 ос. однини, що "заміняє" "не людей" (з винятками), тобто "він", "вона" або "воно".
2. Вказівний займенник "це". Вказує на будь-який об'єкт.

Тут друге значення.


gtc2015

Ви так стверджуєте, бо, напевно, просто не знаєте, що тут не підходить дослівний одноваріантний переклад і потрібен контекст, тому що "her" може також перекладатись як "вона", "їй", "нею" або "ній", а "її" також може перекладатись як "hers".


Serhii_Sem

Чому не підходить "Це можливо її"?


gtc2015

А чому не читаєте коментарі?


Nazar_I

"Це ймовірно вона" - так можна?


gtc2015

Тут "можливо" - вставне слово, яке означає припущення, що це може бути вона, але так само може бути і не вона.
"Ймовірно" ж тут означатиме, що це скорш за все вона.

Різний рівень впевненності.

В англ. так само.

possibly adverb
with a likelihood that might or might not be true; perhaps:
(з імовірністю, що може чи не може бути правдою; можливо):
"Do you think this skirt might be too small for her?" "Possibly, she has put on weight."
https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/possibly

probably
adverb UK ​ /ˈprɒb.ə.bli/ US ​ /ˈprɑː.bə.bli/ ​
used to mean that something is very likely:
(означає, що щось дуже ймовірно):
I'll probably be home by midnight.
I'm probably going - it depends on the weather.
He probably didn't even notice.
Probably the best thing to do is to call them before you go.

https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/probably

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.