"Ce ai tu sub pantofi?"

Traducere:What do you have under the shoes?

November 11, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


evaeliza

de de este nevoie de articolul hotarat the pentru ca in romana cuvantul pantofi nu este articulat ( un pantof -articol nehotarat , pantoful,pantofii sunt ariculate)


WarsawWill

Diferite limbi, diferite reguli.

Nu este articolat în romănă pentru că se afla după o prepoziție.

Această regulă nu existe în engleză și avem nevoie de ceva aici, fie articolul fie un posesiv (mai natural).


Sabina377832

De ce nimeni nu ne explică sa intelegem si noi?


anyacriss

De ce trebuie "the shoes" si nu merge si "your shoes"?


romana-engleza

pentru ca nu se specifica ai cui sunt pantofii


WarsawWill

De fapt, ceea ce am spune aici este "your shoes". Vorbind despre haine folosim un posesiv, nu articolul.


Eliza500064

De ce trebuie the shoes?? Ca nu spune pantofii


iustina.13.

In aceasta propozitie nu este clar nimic cum sa faci si ce accente sa pui


MirceaGher

Chiar așa ce caută "the" la pantofi nearticulat; cum am mai spus-o, trebuie să stâlciți limba română, ca să vă iasă "pasența" în limba engleză! Bye,Bye!!


MaiaCojoca

Ce cauta The aici???


mariagheSun1234

Under the shoes i have a


Lorel110130

Ce cauta "the" aici ?


icanicu

Vreau viața Inapoi. Nu trebuie the shoes căci nu scrie pantofii

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.