A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We play on Sunday."

Fordítás:Vasárnap játszunk.

3 éve

6 hozzászólás


penzmag

miért nem irhatom oda hogy MI? Vasárnaponként MI játszunk

3 éve

galnekkriszta

Szerintem igen. Jelentsd!

3 éve

atszoft

Vasárnap játszunk. Ennek is jónak kellene lennie.

8 hónapja

5Gabi6

Miért nem jó a "Mi vasárnaponként játszunk"? We= mi

5 hónapja

Harga
Harga

Mert az így lenne:"We play on Sundays." Duo megoldása korrekt. ( "We play on Sunday." Fordítás:Vasárnap játszunk.)

1 hónapja

atkosa

Betűre ugyanezt írtam be, mégsem fogadta el. Igaz, a pontot lehagytam a mondat végéről...

1 hete