"The girls eat rice."

Traducere:Fetele mănâncă orez.

November 11, 2014

7 comentarii


Tudor922109

...nu era corect eats ?))...

January 31, 2016

IoanaMaria90

Nu,deoarece nu se scrie "s" la sfârşitul unei acțiuni decăt dacă acel cuvânt este la persoana a treia şi la numărul singular. Sper că te-am lămurit.

January 31, 2016

Adelina763843

Nu

July 25, 2017

Adelina763843

Deoarece e verb si verbul nu poate fi la mai multi

July 25, 2017

eli150397

Este foarte usor

March 1, 2016

JUNIORRaul6

Este foarte usor Tudor si Maria !

January 6, 2017

Andreea639964

Este foarte greu sa zic eat rice

March 7, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.