"Menandwomen"

Traducere:Bărbați și femei

acum 4 ani

12 comentarii


giuli837928

Nu imi merge microfonul

acum 3 ani

MirelaNico10

Nu inteleg de ce trebuie sa traduc la plural cand in engleza e la singular...

cu 8 luni în urmă

Alexandra.RM

Te baga in ceata...tre sa stii f bine pronuntia

acum 4 ani

ana701841

Nu cred ca imi merge migrofonul

acum 3 ani

Patrik124109

Nu ba prostilor trebuie sa injurati pe ma-ta pe gheata si gata

acum 3 ani

MomeaTudor1

Cine e prostul?

acum 3 ani

unqbenjamin

barbat si femeie

acum 3 ani

lorenna632980

Bărbați și femei

acum 2 ani

unqbenjamin

barbat si femei

acum 3 ani

LarisaTeod5

Ce vi se pare mai greu? Pronuntia sau scrierea?

acum 2 ani

metart0

deci corect este " barbati si femei" fiind la PLURAL NEARTICULAT ...

acum 2 ani

liduta08

am reusit din prima sa pronunt ............

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.