"Men and women"

Traducere:Bărbați și femei

November 11, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


MirelaNico10

Nu inteleg de ce trebuie sa traduc la plural cand in engleza e la singular...


AlexandraC451305

Acestea sunt substantive neregulate, iar forma de plural este "men" si "women". Forma de singular este "man" si "woman"


Bia501024

In engleza a la plural


Alex573613

Era la plural in engleza. Cand scrii "e" este plural. "a' este singular


metart0

deci corect este " barbati si femei" fiind la PLURAL NEARTICULAT ...


liduta08

am reusit din prima sa pronunt ............


Dana140260

Gresit e la voi! Va rog sa modificati. Multumesc!


lorenna632980

Bărbați și femei

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.