A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What was his analysis?"

Fordítás:Mi volt az ő elemzése?

3 éve

4 hozzászólás


millera08

Ez mit jelent? Magyarul sem értem.

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Analízis szó jelentése: elemzés vizsgálat elemekre, részekre való bontás részletes kiértékelés. Spektral analysis: színképelemzés. Volumetric analysis: térfogatos elemzés. Uranalysis: vizeletvizsgálat. Psychoanalysis: lélekelemzés. Egyéb szakterületeken végzett részletes vizsgálat. Ha egy adott szakterületen kérdez rá az egyik ott dolgozó a másiktól, egy harmadik személy kiértékelt eredményére (pl. vizelet laborban) elhagyhatja a pontos szakkifejezést és rövidíthet így. Legalábbis szerintem.

2 éve

Balzs225910

Elemzést írtam válasznak, sztem jónak kéne lennie...

1 éve

qvoliszz

Rossz a feladvany. Azt irja h angolul irjam utana kiirja h magyarul kellett volna... Gratula.

3 éve