"He is between you and me."

Překlad:On je mezi tebou a mnou.

November 11, 2014

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MatjBrzda

když jsem napsal '' On je mezi mnou a tebou '' a neznalo mi to vždyť je to jedno a to samé jako '' On je mezi tebou a mnou ''


Nemesis_NaR

Významově určitě, z technického hlediska se však překladatelům moc nechce uznávat nevynucené prohození slovosledu. Podrobně je to rozebrané zde: https://www.duolingo.com/comment/7117296


PetrBlaha5

Snaží se tě naučit i samostatná slova aby sis nemyslel že you je mnou!


a1mm

Proc nemuze byt 'je mezi nami'?


kacenka9

Protoze to by bylo "is between us".


Vlcek1942

Kdy se používá "between" a kdy "among"? V jedné větě je "We are among women" - "Jsme mezi ženami." A teď "He is between you and me" - "Je mezi tebou a mnou." Nějak se v tom neorientuji.


Nemesis_NaR

Protože angličtina rozlišuje "být mezi vícero objekty - among" a "být mezi dvěmi objekty - between." Článek k tomu je zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2009091401-between-vs-among


OldichZubk

Já tam slyším she a nikoli he


PetrZeman1

Napsal jsem je mezi mnou a tebou.


ladavala

To je nám líto, ale zadání znělo obráceně.


SarkaD3891

Je mezi tebou and mnou. Může mi někdo vysvětlit, co je na tom špatně? Nahlášeno.


tatka_
Mod
Plus

Špatně je “and” v české větě.


Rossalyn12

Napsala jsem ,,On je mezi mnou a tebou" a je to špatně..


tatka_
Mod
Plus

Prectete si prosim nejdrive diskuzi, nez sem vlozite prispevek. Uz je tady vysvetleno, proc vase varianta nemuze byt.


Louskal

Ja to taky prohodil. V roce 2021 by to mohlo Duolingo vylepšit


ladavala

To ale není chyba Duolinga. Už tak nám toleruje spoustu překlepů.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.