"Dad eats bread."

Překlad:Táta jí chleba.

November 11, 2014

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jiskra1

a proč ne otec?


jenda48

Duolingo Golden rules. Dad= táta, father= otec. Co je v zadání? Father? Diskuzi vám to nezobrazuje? Bohužel, Golden rules platí pro celé Duolingo, nejen pro tento případ. Takže máma (mum, mom, mamma) se nerovná matka (mother) v překladech. Na to pozor, tyto připominky nic nezmění. A platí to obecně, je třeba se s tím pravidlem vyrovnat, ne-li přímo smířit. Já se smířil.


Anislavka123

Co je to "Golden rules"


Petr962909

To jsou takové ty blbosti pro kryté se někdo rozhodl a nehodlá je změnit


Olinka771468

Děkuji za ponaučení


Bastet.B

dad eats bread prý neznamená otec jí chléb :-) haha


kacenka9

Otec je "father". Dad je táta nebo tatínek.


[deaktivovaný uživatel]

    Stačí si přečíst pravidla Duolinga. Zdrobněliny se neberou pokud nemají anglický ekvivalent , obvykle vyjádřený opisem, nebo existuje anglický ekvivalent. Rodinní příslušníci jsou father dad mother mum přičemž překlad do češtiny důsledně respektuje rozdíly a ty nejsou volně zaměnitelné. Smiřte se s tím a zbytečné připomínky zmizí. Já to akceptoval a takové chyby již dávno nedělám. Obdobně je to s ukazovacimi zájmeny. Duolingo již používám více jak tři roky, pravidla jsem si přečetl. A čtu také starší příspěvky, je to vhodné.


Daniel435853

    Proč tam není člen a před bread ??? Chleba není mléko, voda apod.


Jigitv

    Chléb je v angličtině jako nepočitatelný a proto nemá neurčitý člen


RoadtoC1

    můžeš počítat chléb?


Bohumir9

    Chléb je také správně. Je to spisovný výraz.


ZdekaSchoo

    to je uznávané!


Jan985236

    Proc ne urcity clen: The dad eats bread? Mam pocit, ze se mluvi o konkretnim tatovi, ktery ji chleb, protoze to nemuze byt generalni konstatovani o vsech otcich... To by bylo: Tatove ji chleb.


ZdekaSchoo

    jedí, ne jí a otec a matka jsou vždy určití, jestliže je to vlastní otec nebo matka, člen se tam nedává

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.