1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Dad eats bread."

"Dad eats bread."

Překlad:Táta jí chleba.

November 11, 2014

13 komentářů


Jiskra1

a proč ne otec?


jenda48

Duolingo Golden rules. Dad= táta, father= otec. Co je v zadání? Father? Diskuzi vám to nezobrazuje? Bohužel, Golden rules platí pro celé Duolingo, nejen pro tento případ. Takže máma (mum, mom, mamma) se nerovná matka (mother) v překladech. Na to pozor, tyto připominky nic nezmění. A platí to obecně, je třeba se s tím pravidlem vyrovnat, ne-li přímo smířit. Já se smířil.


Olinka771468

Děkuji za ponaučení


Bastet.B

dad eats bread prý neznamená otec jí chléb :-) haha


Daniel435853

Proč tam není člen a před bread ??? Chleba není mléko, voda apod.


RoadtoC1

můžeš počítat chléb?


irena589072

proč tam není člen?


Jenda481

Stačí si přečíst pravidla Duolinga. Zdrobněliny se neberou pokud nemají anglický ekvivalent , obvykle vyjádřený opisem, nebo existuje anglický ekvivalent. Rodinní příslušníci jsou father dad mother mum přičemž překlad do češtiny důsledně respektuje rozdíly a ty nejsou volně zaměnitelné. Smiřte se s tím a zbytečné připomínky zmizí. Já to akceptoval a takové chyby již dávno nedělám. Obdobně je to s ukazovacimi zájmeny. Duolingo již používám více jak tři roky, pravidla jsem si přečetl. A čtu také starší příspěvky, je to vhodné.


Kamisamka

Proč není uznán chléb???


british_grey_cat

Nemel by tam byt člen nebo my father? Nevim co si pod tim mam představit.


DavidJirou3

Neuznal mi to chléb


LudvikSibe

Otec je táta, odpověď má být jednoznačně uznána.


Jenda481

Stačí číst pravidla nebo celou diskuzi a jednoznačně budete vědět, že Duolingo to neuzná. https://duome.eu/tips/cs/en

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.