1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a test tomorrow."

"I have a test tomorrow."

Çeviri:Benim yarın bir testim var.

November 11, 2014

23 Yorum


yalcinkara

"Yarın bir testim var." Türkçe zevkine pek uygun bir cümle değil.


Ingistiyorum

Aynen oldukça ilginç geliyor kulağa.


EdilgenBalta

Test yerine "deneme" belki daha uygun olabilir. Sınav anlamında deneme*


Lalisa.manoban56

O 'quiz' olarak geçtiğinden kabul etmiyor olabilir.


Hisar34

Biz Turkce'de "Yarin teste girecegim" diyebiliyoruz. Nasil ki "Yarin sinavim var" ile "Yarin sinava giriyorum" bire bir ayni anlamdaysalar bu soruda da oyle olmali bence.


ozgulcaglar.35

Yarın bir yazılım var. Yazılı=sınav


zelal234

Tercüme şeyine benim yarın bir sınavım var dedim doğru çıktı


TubaYldz3

Deneme kelimesini test yerine kabul etmedi!


Tahaozr

Önceki cümlede today baştaydı şimdi ise tomorrow sonda?


Lalisa.manoban56

Önceki cümle neydi? Today, tomorrow gibi kelimeler sona yazılır. Belki önceki cümlede 'today' özne olarak kullanılmıştır.


SergioRVD

Today, I have two tests


BurakErdogan09

I have a test tomorrow benim yarın bir testim var anlamına gelmez mı?


murat47295

have bir şeye sahip olma anlamında kullanılmıyor mu


BeratEmin10

yahu bari yavaş oku (yavaş okumayı aktifleştir) Dualingo a yı senin bu inadın yüzünden duyamadım


gzde73963

Dogrusunu kabul etmiyor:/


fatihyedit

Yarina yi neden kabul etmedi ?


Viforvendetta

raporlarsanız eklenir


mergery

To tomorrow şeklinde olsaydı belki.


ilengizc

Yarına desek olmuyo mu


HalimDerel

Tomarrow yazdım yanlışlıkla kabul etmedi ya :/


Moraes48

Testim var yarın niye kabul olmaz ya rab


Mustafa.Talha

Cunku devrik bir cumle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.