"She did it on purpose."

Tłumaczenie:Zrobiła to celowo.

4 lata temu

4 komentarze


roborobert

To zdanie jest takie jakieś niekompletne, brakuje mi "robić" czy nie powinno być: She did do it on purpose.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Zdanie jest kompletne, ale Twoja propozycja też jest poprawna w pewnych sytuacjach. Należy jednak pamiętać, że w zdaniach twierdzących w czasie Past Simple zwykle nie stosujemy żadnego czasownika posiłkowego, np. I went to school, I did my homework.
Did oznacza w powyższym zdaniu właśnie robić w czasie przeszłym.

Czasami, kiedy chcemy podkreślić, że coś rzeczywiście jest prawdą stosujemy czasownik posiłkowy, np. w takim kontekście:
-I'm sure you didn't go to school.
-I did go to school!

4 lata temu

Marek516485

Super odpowiedzi Pani Asiu.

1 rok temu

wandamich

Brakuje mi do it

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.