1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want something sweet."

"I want something sweet."

Çeviri:Ben tatlı bir şey istiyorum.

November 11, 2014

13 Yorum


birbukalemun

Sweet something olamaz mı, sıfat olduğu için


freelancer03

"Benim canım tatlı bir şeyler istedi". demek istersek acaba?


Viforvendetta

i felt like something sweet. olabilir


oPsimat

Sweet something olmasi gerekiyordu bence bunda bir hata olmali


BLACKWOLF83

Tatlı bir şeyler istiyorum diyemez miyiz


Cengizaltu

Kan şekerim düştü filanda olabilir.


MuradImano1

Ben tatli bir sey istiyorum neden yanlis?


alper-256

want'tan sonra to neden kullanılmıyor?


mehmet792968

Fiil gelmedugi icin. To fiili isim yapar. Ismi naapsin


Lale188

Do you want something to eat-yiyecek bir şey ister misin? Sanırım 'something' want dan sonra geliyor.


GlayCazgrK

duolingo doğru cevapları önce yanlış diyor sonra tekrar sorup aynı cevaba doğru diyor


GlayCazgrK

Aynı cevabı verdim ama kabul edilmedi. Duo önce yanlış diyor ikinci defa sorduğunda aynı cevabı doğruluyor.


GlayCazgrK

Duo ben de aynı cevabı verdim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.