"She goes out."

Traducere:Ea iese în oraș.

November 11, 2014

48 de comentarii


andrewmami

out nu înseamnă afară?

February 15, 2016

ElenaManea5

Da

May 27, 2017

ElenaManea5

Fraza e gresita

May 27, 2017

ionut834088

Mai corect este EA PLEACA AFARA .

December 17, 2018

unicorn_lover_

Ba da

November 10, 2017

lorena369764

She goes out= Iese, credeam cā înseamnā Ea iese afarā

April 23, 2016

CosminaDav

Mi-a dat fraza asta de 10 mii de ori...

July 13, 2015

OvidyuGebe

:)))) si nu te bucuri ?! :))

February 17, 2019

fliurta

Out se traduce afară .De ce oraş? Da unde nu e oraş?

February 1, 2016

IbinceanuA

Nu se traduce cuvânt cu cuvânt, este o expresie. Sunt multe expresii in engleză care dacă le traduci cuvânt cu cuvânt nu au nici o logica.

January 23, 2018

valentineni

Nu este cazul acesta

October 16, 2018

toderas

Este scris incorect

March 8, 2016

IbinceanuA

Este o expresie, nu e nimic greșit.

January 23, 2018

voineadenisa

,,iese in oras",asa am avut: Iese,in,oras ,,ea"nu era. Cui is-a mai intamplat?

February 27, 2016

andyandr3i

La mine a fost doar cuvântul "Iese" pe care să îl pot selecta.

May 25, 2017

sebi.crisu

Normal inseamna "ea iese afara" dar din cuvinte raspuns oferite nu se poate alege decat "Iese" ... ea si afara ...se subinteleg.

May 12, 2016

AdriannaTi2

Doamneee

March 7, 2016

anonim131

"Iese afara" e pleonasm.

June 25, 2017

RobertaMit3

Nu e cuvantul oras in ce am auzit eu

April 19, 2016

Ursu_Brun

Nu e vorba de "oraș" ca localitate, cuvânt cu cuvânt, ci de "ieșit în oraș" ca expresie de genul "iese prin oraș la plimbare".

August 30, 2016

valentineni

Și dacă locuiești în sat?

October 16, 2018

DumitruGre

Normal ar fi : ea iese afară. fiindcă dacă ea se află undeva la țară sau la mare și iese dintr-o cabană, care va fi atunci răspunsul?

October 13, 2016

iasminaior

Raspunsul e:Iese

March 4, 2017

Mihaela594788

Este scris incorect

April 10, 2017

scarlatpau

Ciudată traducere

December 11, 2017

ThAnOs3333

E doar o expresie

May 28, 2019

Cristian779353

Nu era: Ea iese in oras

May 15, 2016

Dobre14

Doamne se subintelege ca iese in oras lel

May 17, 2016

BicaPisica

E gresit

April 14, 2017

ViorasPbl
May 4, 2017

Aysha187941

Pff...ce aiurea

May 26, 2017

ElenaManea5

Ai dreptate cosmina

May 27, 2017

Beatrice898831

Mi a mai dat asta de 1000 mii de ori

June 26, 2017

Alex9992

Pleaca e gresit :(

July 6, 2017

LaylaLucy

Am apasat pe Iese si a fost corecr

July 31, 2017

AlexiaIoan448630

Eu am scris ''She goes out'' şi s-a tradus ''Ea iese în oraş'' dar ''Out'' înseamnă de fapt ''Afară'' , nu-i aşa?

July 31, 2017

robLozslaY

Este incorect enuntul!

August 30, 2017

Nadejda109420

Fraza acessta este gresita corect este Ea merge în oraş.

September 1, 2017

Nadejda109420

Fraza e greşită cum trec mai departe

September 1, 2017

Nadejda109420

Ea merge în oras.

September 1, 2017

Alex415383

Mi-a pus-o de cinci ori la rand!!!

October 23, 2017

SavaNicola

Gresit e la tine

October 25, 2017

unicorn_lover_

Eu am pus "Ea iese afară." şi a zis că e incorect!

November 10, 2017

scarlatpau

Unde e orașul?

December 9, 2017

magda621750

She goes out se poate traduce si "ea iese" si "ea iese afara" si "ea iese in oras" .Pt.oricare din aceste traduceri se poate spune simplu,doar " she goes out"

January 24, 2018

WhiteBlack4

Este acelasi lucru cu hang out

February 5, 2018

BuciurcaMaria

It's easy

March 17, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.