1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I went to bed at twelve last…

"I went to bed at twelve last night."

Çeviri:Ben dün gece on ikide yattım.

November 11, 2014

16 Yorum


ozzy616719

Ben dün gece oniki de yatmaya gittim... nesi yanlış bunun.


brahimGven8

Aynı şeyi ben de merak ediyorum.


reyhan510554

Went ne demek tam olarak


ufuk466778

Gitmek fiilinin gecmis zamani


cemo23

"Dün gece on ikide yatağa girdim" daha doğal bir söyleyiş tarzı Türkçe'de.


aksamustu

Last night denilmiş ama Türkçesi dün gece olarak kabul edilmiş. "Geçen gece" daha doğru bir cevap olmaz mıydı?


FurkanGlle1

"On ikide" ayrı mı yazılmak zorundadır.


Selcen_Ozturk

birlesik yazildiginda sadece imla hatasi vermesi lazim


Avni86

last night'ı son gece olarak çeviremez miyiz?


Kucukoglu

bu soruda program resmen benimle t...... geçiyor. ''Ben dün gece onikide yattım'' tercümeme yanlış dedi önerdiği '' Ben dün gece 12'de yattım''. 2. kez çıktı bu defa verdiğim cevap ''Ben düngece 12 de yattım'' yine YANLIŞ dedi doğrusu ''Ben dün gece on ikide yattım'' 3. de nasıl cevap vermeliyim :)


aksamustu

Eğer tam olarak yazdığınız şekilde cevap verdiyseniz ilk cümlenizde "on ikiyi" bitişik yazmışsınız. İkinci cümlenizde ise "dün gece" bitişik yazılmış ve 12'den sonra kesme işareti kullanılmamış. Bazen böyle tek bir imlâ hatası olsa bile soru yanlış sayılabiliniyor.


brahimGven8

Dün gece onikide yattım ile yatmaya gittim arasında ne fark var? Niçin doğru kabul edilmez anlamıyorum?


Cokun471032

Uyudum ile yattım arasında ne fark var anlamadım.Uyudum kelimesi kabul edilmiyor.This is strange!


mustafa455802

Dün gece on ikide yatmaya gittim yanlış dedi.Bu nasıl söylenir peki


Basak458819

'Last night' geçen gece degil mi


Harun428508

Neden herkes yanlis demiş ,doğrusu : Ben dün gece o ikide yatağa gittim olucak cünkü went , go nun gecmis zaman hali gitti(m) . Go = gitmek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.