Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She wants us to drink wine."

Tłumaczenie:Ona chce, żebyśmy pili wino.

0
3 lata temu

3 komentarze


cniak

a co to dokladnie znaczy? ona chce nas upić winem?

1
Odpowiedz3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

She wants us to drink wine = Chce żebyśmy napili się wina / Chce żebyśmy pili wino

Konstrukcja to want somebody to do something oznacza chcieć, żeby ktoś coś zrobił.

9
Odpowiedz3 lata temu

Jacek149531

abyśmy też powinno być poprawnie , ale nie ma opcji w zgłoszeniu błędu

0
Odpowiedz3 miesiące temu