"Αυτός είναι στο κρεβάτι."

Μετάφραση:He is in bed.

November 12, 2014

6 σχόλια

Ταξινόμηση κατά κορυφαίο νήμα

ChrisStam2

He is on bed γιατί όχι ;Αφού είναι πάνω στο κρεβάτι...

January 19, 2019

MarsTheSoap

Συμφωνώ με το σχόλιο της peppoua. Επίσης να προσθέσω ότι υπάρχει μια μικρή διαφορά στο νόημα του "I am in bed" με το "I am on the bed".

Το "I am on the bed" σημαίνει ότι βρίσκομαι πάνω στο κρεβάτι, πάνω στο συγκεκριμένο έπιπλο.

Αντίθετα, το "I am in bed" σημαίνει ότι ξάπλωσα. Προφανώς, αυτό συμβαίνει πάλι πάνω στο κρεβάτι, αλλά ενώ το πρώτο απλά υποδεικνύει την τοποθεσία του ατόμου (μπορεί να κάθεται και καθιστός, ή να διαβάζει πάνω στο κρεβάτι κλπ), το δεύτερο υποδηλώνει την κατάσταση, του ότι κάποιος έχει ξαπλώσει.

January 25, 2019

ChrisStam2

Εγώ πάντως δεν συμφωνώ γιατί δεν ξέρω τι λέει. Αμα ήξερα δεν θα ήμουν εδώ. :P Εσύ ήσουν πιο κατανοητός... Παντως λέει οτι αυτός είναι στο κρεβάτι. Δεν υπονοει ότι ξάπλωσε για να δέχεται το on λάθος...

January 25, 2019

Dimitra956826

Πιο απλά λοιπόν:

Όταν υπάρχουν τέτοιου είδους αμφιλεγόμενα νοήματα, καλύτερα να βασιζόμαστε στις καλύτερες μεταφράσεις, από το να χρησιμοποιούμε άλλες προθέσεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή μιλάμε για άνθρωπο, το on the bed ακούγεται περίεργο, γιατί είναι λες και μιλάμε για αντικείμενο το οποίο βρίσκεται πάνω στο κρεβάτι.

Αντιθέτως, σε μία πρόταση όπως "Τα ρούχα είναι στο κρεβάτι", μόνο το on the bed θα ήταν σωστή μετάφραση, γιατί αν χρησιμοποιούσαμε το in bed θα ήταν λες και μιλούσαμε για άνθρωπο. :Ρ

Με άλλα λόγια, in bed για ανθρώπους, on the bed για αντικείμενα, εκτός αν προηγείται ρήμα του τύπου lying/sitting/sleeping on the bed κτλ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει, άρα in bed και είσαι καλυμμένος. :)

January 25, 2019

peppoua

They are both correct, but convey slightly different ideas.

I will sleep on a bed.

Implies that I will sleep on the piece of furniture I refer to as a bed. As opposed to sleeping on the couch or sleeping on the floor.

I will sleep in a bed

Specifically conveys the idea that I will be inside the bedclothes, typically underneath a blanket or duvet.

//Stolen from another site

January 19, 2019

ChrisStam2

Ευτυχώς μου τα έγραψες έτσι για να τα καταλάβω....

January 25, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.