Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"There we are!"

Traducere:Iată-ne!

0
acum 3 ani

9 comentarii


AnaDinu4

Multumesc

3
Răspundeacum 2 ani

ochetancla

care e treaba treaba cu raspunsu asta ? o expresie ceva ?

1
Răspundeacum 3 ani

Mino.1

da!este o expresie,și expresiile nu coincid cu o traducere ,,mota-mo,,,înseamnă,iată-ne

5
Răspundeacum 3 ani

George55732

Nu pot trece de acestă expresie indiferent cum o scriu.Care este expresia corectă din punctul lor de vedere?

1
Răspundeacum 2 ani

ginodino

Iata ne

2
Răspundeacum 2 ani

Rusu163745

Si ce răspuns ati dat?

1
Răspundeacum 1 an

ANDREEA0309

Eu am zis uita ne si m a corectat

-2
Răspundeacum 3 ani

Mino.1

în engleză este o expresie,unele expresii din engleză nu se traduc,,mota-mo,,,înseamnă,iată-ne.de aia te-a corectat.

0
Răspundeacum 3 ani

andreica8

Si eu am tradus Aici erai cea ce consider ca era ok si m a corectat

-4
Răspundeacum 2 ani