Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I listen because you speak."

Tłumaczenie:Ja słucham, bo mówisz.

0
3 lata temu

8 komentarzy


Oliwia1235

Mi nie zaliczyło słucham cię, gdyż mówisz. A przecież gdyż , poniewaz , bo można w polskim używać zamiennie

11
Odpowiedz2 lata temu

Amcia28

W polskim tak, ale w angielskim już nie ;)

4
Odpowiedz2 lata temu

krowa9

Ja napisałem - ja słucham cie gdy ty mówisz - i też

4
Odpowiedz2 lata temu

Jowi2132

krowa9 Taka odpowiedź nie pasuje, ponieważ musiałoby być I listen to you, when you speak. A zamiast when jest because, czyli nie może być ,,gdy". I nie pasuje ,,słucham cię" Bo nie ma ,,I listen TO YOU".

1
Odpowiedz8 miesięcy temu

MariuszMel

Słucham ponieważ mówisz.

2
Odpowiedz3 lata temu

milufilu

Miało by sens np. Slucham, kiedy mowisz...

1
Odpowiedz3 lata temu

xmoniczkax.567

Kiedy = when

12
Odpowiedz2 lata temu

MateuszJur5

polski to nie angielski w angielskim mają inne zasady

1
Odpowiedz1 rok temu