Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι αδελφοί μου και εγώ θέλουμε ένα πουλί."

Μετάφραση:My brothers and I want a bird.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Οι αδελφοί μου ΚΙ εγώ θέλουμε ένα πουλί" είναι σωστό στα Ελληνικά

πριν από 9 μήνες

YiannisCha1

Το κι είναι το ίδιο με το και.;)

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 εβδομάδα

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 εβδομάδα

ledio807888

Oi αδελφοι δεν ειναι my brothers

πριν από 8 μήνες

EvitaKitty

Η μετάφραση του ''οι αδερφοί μου'' είναι ''my brothers''

πριν από 7 μήνες

dimstath

siblings why is it wrong.

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

Siblings είναι τα αδέλφια, χωρίς να προσδιορίζεται το φύλο τους.

πριν από 7 μήνες