"Οι αδελφοί μου και εγώ θέλουμε ένα πουλί."

Μετάφραση:My brothers and I want a bird.

πριν από 4 χρόνια

11 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Οι αδελφοί μου ΚΙ εγώ θέλουμε ένα πουλί" είναι σωστό στα Ελληνικά

πριν από 11 μήνες

YiannisCha1

Το κι είναι το ίδιο με το και.;)

πριν από 8 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 2 μήνες

dimstath

siblings why is it wrong.

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Siblings είναι τα αδέλφια, χωρίς να προσδιορίζεται το φύλο τους.

πριν από 8 μήνες

ledio807888

Oi αδελφοι δεν ειναι my brothers

πριν από 10 μήνες

EvitaKitty

Η μετάφραση του ''οι αδερφοί μου'' είναι ''my brothers''

πριν από 8 μήνες

Spyridoula5

νομίζω ότι και το ''me'' είναι σωστό σε αντικατάσταση του ''I''. αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με

πριν από 4 χρόνια

cVkn3

Μπορούμε να βάλουμε και me αντί για I. Έτσι δεν είναι?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Όχι, και ο λόγος είναι ότι το me δεν είναι η ονομαστική πτώση της αντωνυμίας. Όπως και στα ελληνικά λέμε "αυτός και εγώ θέλουμε" και όχι "αυτός και εμένα θέλουμε", έτσι και στα αγγλικά το υποκείμενο του ρήματος είναι I, he/she, we, they και όχι me, him/her, us, them. Στον καθημερινό λόγο πολύς κόσμος χρησιμοποιεί το me αντί για I και το αντίστροφο, αλλά δεν είναι σωστό.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.