"He reads us a book."

Tłumaczenie:On czyta nam książkę.

4 lata temu

8 komentarzy


kiarakiara11

nie próbujcie klikać podczas robienia testów(i lekcji)na uczestników w komentarzach od początku trzeba będzie robić

3 lata temu

borek12

właśnie, też tak miałam

3 lata temu

Trochi27

czyta nam książkę jest błędem??

4 lata temu

martolej

Po polsku, ogólnie to tak. Ale pamiętaj, że to nauka języka, więc w przypadku tego zdania musisz zaznaczyć, że to ON czyta książkę (a nie np. ona czy ono), ponieważ lingo sprawdza również, czy znasz słówko "he" i jego znaczenie.

3 lata temu

Julia271248

Nie ale wyskakuje że jest źle

1 rok temu

Julia271248

Ja też napisałam on czyta nam książkę i jest źle!!!

1 rok temu

Julia271248

No serio!!!

1 rok temu

Damian3307

kiedy używa się "a", a kiedy "an"

3 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.