1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbatul are farfuriile."

"Bărbatul are farfuriile."

Traducere:The man has the plates.

November 12, 2014

7 comentarii


mihai3jmk

Stie cineva sa imi explice si mie cand e has si cand e have . Mastre te invoc!


MariaOtetea1

Has este la are și have e la am


Emanuela1503

HAS se folosește pentru persoana a III-a singular, iar Have pentru persoana I singular, plural și persoana a II-a singular, plural.


Andrei23100

De asta faci engleza


Magdalena25119

Sunt multe neclarități nu legate de această propoziție!!! Faptul ca suntem obligați să raspundem la aceeași intrebare până o memorăm,nu e o soluție. Bun, memorăm,in ritmul fiecăruia dintre noi,dar explicația??!:de ce trebuie să scriem așa...unde este?!!!


ddesfdgsveta3

barbatul aare farfuri

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.