1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ei îi iau ei copiii."

"Ei îi iau ei copiii."

Traducere:They take her children away.

November 12, 2014

23 de comentarii


ZalogOctav

They take her the children. De ce nu e corecta si varianta articulata?


Vlad13Radu

Deoarece nu are nici un sens in felul asta.


Invatacelul010

De ce? Poti fi mai explicit, te rog? La fel am tradus si eu...ca ZalogOctav.


Vlad13Radu

Deja cand zici "Her children" te referi la "copiii (articulat) ei". Sa mai pui inca un articol hotarat este total gresit.


Invatacelul010

Multumesc pentru clarificare, acum am inteles!


Vlad13Radu

Cu placere. Bafta :)


GabrielB10

este gresit scris in romana!


delia12anca

Sunt de acord cu tine!!!


ghimbasanu04

Ba nu. Ei ( politia) ii iau ei copii. Niste oameni iau copii unei mame sau a unei famili


Pavel.Danilov

Ei îi iau copiii ei, asa se formuleaza corect

.


scarlatpau

Care este sensul cuvântului AWAY?


iiai

afară, departe ... "to take away" este expresie consacrată în engleză, dacă o cauți pe net așa, între ghilimele, vei găsi multe lămuriri.


Ilas.Gheorghe

În traducerea de mai sus nu apare cuvântul,,departe=away,,De ce mai trebuie adăugat acest cuvânt care poate fi înlocuit cu multe altele.


Pavel.Danilov

Cum pot invata mai multe cursuri concomitent, de exemplu romana - engleza romana chineza


iiai

Din Română poți învăța doar engleză, nu există pe Duolingo alte cursuri pornind de la română. Când știi suficientă engleză poți să înveți orice altă limbă (din engleză).


aksfhas

Mai bine incepeau propozitia cu alt pronume-El avea sa aiba sens si in romana-Ex"He take her children away".


iiai

Propoziția e construită astfel încât să fie evidente cele două pronume cu aceeași formă dar sensuri diferite.


Andreeavar256665

They take her children away.


Cristiii.1

Bafta colegi!!!!


Dorin27

Ce "away" fraților? Pe asta de unde ați mai scos-o? Din joben? Bătaie de joc!


stelianlab

Răspunsul meu a fost la fel!!!


Luciann93

Nu e normal ca nu specifica unde zice doar ca ii ia copii... away e departe....nu are loc aici..

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.