"A cipők színesek."

Fordítás:The shoes are colorful.

4 éve

7 hozzászólás


Rebib00905

Ha a cipok szinesek akkor miert shoe a megoldas miert nem shoes?

4 éve

fntk_liza

Nekem sem fogadta el!

3 éve

larzen1

A cipo mindig tobbes szamu, mert ketto van belole. Ahogy pl. a nadrag is.

3 éve

StrangVivi

Nekem jó

3 éve

SzcsPollaE

Na igen! Ha azt írja, hogy cipők, akkor az általa helyes válasz ne a shoe legyen már! Hanem a shoes!

3 éve

n.kiara

Miért shoe? Többes szám,nem?

3 éve

TiborFlp

Hibás

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.