"I cook."

Tłumaczenie:Gotuję.

November 12, 2014

29 komentarzy


krzysztofek

Ona mówi '' kok'' a nie ''kuuk''

November 12, 2014

Maja020503

W jezyku angielskim niektore wyrazy inaczej sie wymawia i pisze;)

November 15, 2014

tbditw

przy czym kok to bardzo brzydkie słowo ;]

November 17, 2014

karomar123

Kok to fryzura ;-)

March 20, 2015

Kubulka

Boze, piszcie Wy poprawnie, nawet w komentarzach! Uczycie sie angielskiego, a ojczystego jezyka nie znacie?! Ortografia, wielkie litery, interpunkcja... Nie kaleczcie tak jezyka!!! Przeciez to nawet glupio wyglada...

October 18, 2015

MarekJanko9

Prowadził ślepy ślepego. ;)

July 1, 2017

Yola448704

"Wiódł ślepy kulawego" ;-)

March 12, 2018

Wiktoria618379

Sama napisałaś ,,glupio i jezyka i boze". Nie kapecz jezyka. Xd xd xd

February 24, 2018

maja418309

Właśnie

July 27, 2018

JuliaMatur1

Ty też napisałaś ,,jezyka”

November 23, 2018

Gabrysiab2

wszystko jest ok nie wiem czego wy się czepiacie

April 11, 2017

againpl

Co to znaczy "gowować" pokazujace sie w 3 podpowiedziach ;-)

January 13, 2015

karomar123

Zgłoś to.

March 20, 2015

zuzanna.pl

A tłumaczenie nie powinno brzmieć ,, I cook"?

February 26, 2016

Lena297678

Ja w tych zadaniach klikam ,,nie moge teraz słuchać''

November 9, 2017

PiotrCh6

Kok to kok

July 22, 2017

Alicja728962

Kok to w języku polskim fryzura a w języku angielskim to znaczy gotuję.

August 16, 2018

Misiek14.01.2017
February 4, 2019

Misiek14.01.2017

:)

February 4, 2019

Sylwia1446

Nie mam pojęcia o co chodzi z "kok" dla mnie to fryzura, ale sądząc po komentarzach to chyba nic ciekawego...

May 9, 2018

Amelka783268

Jak nie zrobicie kropki to wam nie zaliczy

June 2, 2018

Marcin12944

Dlaczego nie zalicza "Gotuję" a poprawia na "Gotuję."

June 14, 2018

Bartek4673

Mógł , mogli

August 30, 2018

Natasza577419

Ogarnijcie się

March 10, 2019

maso427031

Ja napisalam gotuję i wyskoczylo mi ze zle i powinno byc gotuję

March 11, 2019

lukasz2012

Napisałem ja gotuję i było źle

April 17, 2019

Kinga86464

"I cook" przetłumaczył duolingo na "Gotuję" - bez "ja", ale jak przetłumaczyłam "I read" - "czytam" - bez "ja", to mi nie zaliczyło, bo miało być "ja czytam". Nie rozumiem :(

May 5, 2019

Emilekf

Bzdura!

May 29, 2019

KlakierSkill

Pojeby

June 6, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.