Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I cook."

Tłumaczenie:Gotuję.

3 lata temu

20 komentarzy


Kubulka
Kubulka

Boze, piszcie Wy poprawnie, nawet w komentarzach! Uczycie sie angielskiego, a ojczystego jezyka nie znacie?! Ortografia, wielkie litery, interpunkcja... Nie kaleczcie tak jezyka!!! Przeciez to nawet glupio wyglada...

2 lata temu

MarekJanko9

Prowadził ślepy ślepego. ;)

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

"Wiódł ślepy kulawego" ;-)

6 miesięcy temu

Wiktoria618379

Sama napisałaś ,,glupio i jezyka i boze". Nie kapecz jezyka. Xd xd xd

6 miesięcy temu

maja418309

Właśnie

1 miesiąc temu

krzysztofek

Ona mówi '' kok'' a nie ''kuuk''

3 lata temu

Maja020503

W jezyku angielskim niektore wyrazy inaczej sie wymawia i pisze;)

3 lata temu

tbditw

przy czym kok to bardzo brzydkie słowo ;]

3 lata temu

karomar123

Kok to fryzura ;-)

3 lata temu

Gabrysiab2

wszystko jest ok nie wiem czego wy się czepiacie

1 rok temu

againpl

Co to znaczy "gowować" pokazujace sie w 3 podpowiedziach ;-)

3 lata temu

karomar123

Zgłoś to.

3 lata temu

zuzanna.pl

A tłumaczenie nie powinno brzmieć ,, I cook"?

2 lata temu

Lena297678

Ja w tych zadaniach klikam ,,nie moge teraz słuchać''

10 miesięcy temu

PiotrCh6

Kok to kok

1 rok temu

Alicja728962

Kok to w języku polskim fryzura a w języku angielskim to znaczy gotuję.

1 miesiąc temu

Sylwia1446

Nie mam pojęcia o co chodzi z "kok" dla mnie to fryzura, ale sądząc po komentarzach to chyba nic ciekawego...

4 miesiące temu

Amelka783268

Jak nie zrobicie kropki to wam nie zaliczy

3 miesiące temu

Marcin12944

Dlaczego nie zalicza "Gotuję" a poprawia na "Gotuję."

3 miesiące temu

Bartek4673

Mógł , mogli

2 tygodnie temu