"I cook."

Tłumaczenie:Gotuję.

4 lata temu

32 komentarze


Kubulka
Kubulka

Boze, piszcie Wy poprawnie, nawet w komentarzach! Uczycie sie angielskiego, a ojczystego jezyka nie znacie?! Ortografia, wielkie litery, interpunkcja... Nie kaleczcie tak jezyka!!! Przeciez to nawet glupio wyglada...

3 lata temu

MarekJanko9

Prowadził ślepy ślepego. ;)

1 rok temu

Yola448704

"Wiódł ślepy kulawego" ;-)

8 miesięcy temu

Wiktoria618379

Sama napisałaś ,,glupio i jezyka i boze". Nie kapecz jezyka. Xd xd xd

8 miesięcy temu

maja418309

Właśnie

3 miesiące temu

krzysztofek

Ona mówi '' kok'' a nie ''kuuk''

4 lata temu

Maja020503

W jezyku angielskim niektore wyrazy inaczej sie wymawia i pisze;)

3 lata temu

tbditw

przy czym kok to bardzo brzydkie słowo ;]

3 lata temu

karomar123

Kok to fryzura ;-)

3 lata temu

pedziwiatr1

W angielskim "cock/kok" to nie fryzura, raczej powinnas uwazac z tym slowem...

3 lata temu

Akoira1

Gdyby tak dodać s? xDDDDD

1 rok temu

Grazynka8

Nie wiem i nie chcę, chyba że w milszym

3 lata temu

Gabrysiab2

wszystko jest ok nie wiem czego wy się czepiacie

1 rok temu

againpl

Co to znaczy "gowować" pokazujace sie w 3 podpowiedziach ;-)

3 lata temu

karomar123

Zgłoś to.

3 lata temu

zuzanna.pl

A tłumaczenie nie powinno brzmieć ,, I cook"?

2 lata temu

Lena297678

Ja w tych zadaniach klikam ,,nie moge teraz słuchać''

1 rok temu

PiotrCh6

Kok to kok

1 rok temu

Alicja728962

Kok to w języku polskim fryzura a w języku angielskim to znaczy gotuję.

2 miesiące temu

Sylwia1446

Nie mam pojęcia o co chodzi z "kok" dla mnie to fryzura, ale sądząc po komentarzach to chyba nic ciekawego...

6 miesięcy temu

Amelka783268

Jak nie zrobicie kropki to wam nie zaliczy

5 miesięcy temu

Marcin12944

Dlaczego nie zalicza "Gotuję" a poprawia na "Gotuję."

5 miesięcy temu

Bartek4673

Mógł , mogli

2 miesiące temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu I wpisywać fajne rzeczy.

1 rok temu

chudu8

Why are right answers usually start from capital letter? It's so easy to get it right

1 rok temu

KubaKuba62698

Wszyscy mógł się pomylić

10 miesięcy temu

milka.kaiko

dziwnie mowi ja uslyszalam kok a nie kuk :/

3 lata temu

Akoira1

Ja też, ja w sumie koks xD

1 rok temu

Ania561069

Czemu nie Ja gotuję?

3 lata temu

kinga.iwanska

tylko dodałam ,,s'' a tu już cały wyraz mam źle

2 lata temu

Bartek_H
Bartek_H

Bo to jest błąd gramatyczny. Końcówkę ,,-s'' dodajemy tylko w przypadku 3 os. l. poj.

2 lata temu

AdaMalicka

jaka jest różnica między gotuję a piekę. na angielskim pani mnie uczyła że I cook to ja piekę lub ja gotuję

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.