1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I will let you know."

"I will let you know."

Traducere:Eu te voi anunța.

November 13, 2014

13 comentarii


SabinaDobrin

Te voi lasa sa stii ?

November 13, 2014

AdyBoldea

E o expresie în engleza care nu se traduce mot a mot.

August 14, 2019

30Denis30

Te voi lăsa să știi. De ce nu ar fi corect?

January 14, 2015

AdyBoldea

Pentru ca let you know este expresie ce nu se traduce mot a mot, ci se traduce ca verb(ex:I'll let you know-Te voi anunța/Iti voi spune.).

August 14, 2019

P21.

Ce sa mai inteleaga cursantul.... Exista in aceasta lectie the Future o ptopozitie cu aceasta traducere I will announce you/Te voi anunta Si eu am scris, ca si voi, Eu te voi lasa sa stii. Pararea mea este ca traducerea este mai corecta decat cea afisata de Duolingo.

August 22, 2015

BalanMaria2

sunt de parere ca' let know'e un verb frazal care se traduce prin a aviza,a anunta.

January 2, 2016

Invatacelul010

"I will let you know" este o expresie folosită de englezi cu sensul de "eu te voi anunța" sau "îți voi da de știre". Sau "let me know, please " cu sensul de "anunță-mă, te rog" ori "dă-mi de știre, te rog". Sper că vă va folosi această clarificare...

February 11, 2018

Stefan_Chirila

Eu te voi pune la curent. Eu te voi înștiința.

November 8, 2016

mihaelavas18

Îți voi da de știre

February 7, 2017

denisamaco

Informa

February 9, 2017

Adriana-Vi

Eu te voi lasa sa stii deorece know tradus este a stii

September 25, 2017

Georgeta391474

Am tradus " iti voi da se știre "...care mi se pare o traducere corectă

February 11, 2019

ExtraPisulica

O prostie

May 5, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.