A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We did not eat rice."

Fordítás:Nem ettünk rizst.

0
3 éve

9 hozzászólás


kottazur

a "Mi nem ettunk rizset"miert nem elfogadhato?

3
Válasz3 éve

netezoeger

En is ebbe buktam bele

1
Válasz3 éve

villoe

"tájnyelvi változat", vagyis nem helytelen, csak "helyi" :)

0
Válasz3 éve

kalti70

Személy szerint én is a ,,rizset'' eszem de mivel már többször belefutottam ezért ,,rizst ''irtam.Valamikor úgy tanitották,hogy ez egy müveletlen kiejtés most meg ez a jo

1
Válasz3 éve

laaszlo.n

Nem rizst ettunk? Miert nem fogadja el? Mert arra utal, hogy mast ettunk? Legyen szives valaki vilagositson fel.

1
Válasz1 éve

hajnalgyongyver

én is.

0
Válasz3 éve

segfejke

Szintén zenész!

0
Válasz2 éve

hircze
hircze

Ugyanez a kérdésem. Nem rizst ettünk. Nem fogadta el. Miért?

0
Válasz1 éve

esztertaka

a" nem rizst ettünk" megfogalmazás azt jelentheti, hogy többféle köret közül nem a rizst választottuk, hanem. például a zöldségköretet.

0
Válasz3 hónapja