"Whatisthemeaningofthisword?"

Tłumaczenie:Jakie jest znaczenie tego słowa?

4 lata temu

8 komentarzy


andrzej1975

dlaczego nia akceptuje :jakie znaczenie ma to slowo .?masakra

3 lata temu

edvin87

Co oznacza to slowo? Why not?

7 miesięcy temu

SergueiTse

Program nie jest elastyczny,jest toporny.Be-e.

4 lata temu

DamianSkon

Głupie

1 rok temu

BazylC
BazylC

Napisałem 'Co znaczy to słowo' ... i znowu źle :(

6 miesięcy temu

ThomasMalynsky

dlaczego przed meaning musi stac the?

4 lata temu

BazylC
BazylC

'Jakie ma znaczenie to słowo' też źle :(

6 miesięcy temu

RoksanaPol3

Dlaczego nie akceptuje "co oznacza to słowo"?

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.