Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What is the meaning of this word?"

Tłumaczenie:Jakie jest znaczenie tego słowa?

3 lata temu

7 komentarzy


andrzej1975

dlaczego nia akceptuje :jakie znaczenie ma to slowo .?masakra

3 lata temu

edvin87
edvin87

Co oznacza to slowo? Why not?

3 miesiące temu

SergueiTse

Program nie jest elastyczny,jest toporny.Be-e.

3 lata temu

DamianSkon

Głupie

1 rok temu

BazylC
BazylC

Napisałem 'Co znaczy to słowo' ... i znowu źle :(

2 miesiące temu

ThomasMalynsky

dlaczego przed meaning musi stac the?

3 lata temu

BazylC
BazylC

'Jakie ma znaczenie to słowo' też źle :(

2 miesiące temu