"The girl speaks."

Vertaling:Het meisje spreekt.

November 13, 2014

7 opmerkingen


Dina1212

Ik had in meervoud geschreven omdat speaks met s achter is waarom . ????

February 7, 2015

happydaphne

Bij hij zij en het is het bij een werkwoord een s erachter

July 18, 2015

mirkohuijs

Allesvoorengels.nl kan je ook nog goed kijken, daar staan alle onderwerpen uitgelegd

August 20, 2018

Tarahollen

Er staat the (de) voor dus dan zou je denken dat het: de meisjes spreken is maar het is: het meisje spreekt (waarom staat er dan: the (de) gril speak en niet: het meisje spreekt)

February 10, 2018

El2theK

The is de of het. Welke je moet gebruiken ligt aan de Nederlandse grammatica.

February 10, 2018

vince122006

Ja kaas

August 19, 2019

politieman1

can iemand vertellen hoe je dat moet zeggen ik had deze vertaling het meisje spreekt wat is dat dan in engels in meervoud?

May 16, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.