"The girl speaks."

Vertaling:Het meisje spreekt.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Dina1212

Ik had in meervoud geschreven omdat speaks met s achter is waarom . ????

3 jaar gelden

happydaphne

Bij hij zij en het is het bij een werkwoord een s erachter

3 jaar gelden

mirkohuijs

Allesvoorengels.nl kan je ook nog goed kijken, daar staan alle onderwerpen uitgelegd

1 maand geleden

Tarahollen

Er staat the (de) voor dus dan zou je denken dat het: de meisjes spreken is maar het is: het meisje spreekt (waarom staat er dan: the (de) gril speak en niet: het meisje spreekt)

8 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

The is de of het. Welke je moet gebruiken ligt aan de Nederlandse grammatica.

8 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.