1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What difference does it make…

"What difference does it make?"

Fordítás:Mit számít ez?

November 13, 2014

18 hozzászólás


Papucska

Milyen többes szám, milyen mondat, mi van? :)


becsiflo

Ezt most nem vágom! Valaki magyarázza már el :)


GbornSzab

Milyen különbséget csinál ? Vagy : milyen különbséget okoz. Én így fordítanám-


Sztankay54

Szerintem is.Lásd google fordító."What does it make"="mit okoz" és már csak a "difference" a beillesztendő szó. Szerintem a DUO fordítása túl laza. Esetleg tanuljuk meg kifejezésként.


kalti70

Amenyire tudom ez egy kifejezés,jelentése ,,Mit számit ez" másképpen Mi a különbség vagy Nem mindegy.


gotaTemesv

Mit számít az? Ugyan miért nem jó?


gotaTemesv

Mit számít az. Miért nem jó?


B.P.3

A "Miben különbözik ez?" miért nem jó?


CsabaBujdo1

Ezt nem ismertem eddig...


Tamas_

A "Mit számít ez?" kérdésre inkább a "What does it matter?" lenne jó szerintem. Valaki elmagyarázhatná! Köszi!


miklos44

Minden nyelvnek vannak kifejezései, amit más nyelvre szó szerint fordítva más, mint amit valójában jelent. Magyarnak is, de azt nem mindig és nem biztosan vesszik észre azok, akiknek magyar az anyanyelve.


GbornSzab

Ez egy nagyon laza fordítás.


Sztankay54

Honnan vette a Duo a make-re a jelent fordítást .Szerintem "Milyen különbséget okoz?" , de laza fordításban elfogadható a "Mit számít ez?" is.


gorgenyiz

Ez talán amerikai angol? Nekem új.


jankovicsmark

Milyen különbséget tesz?


Krisbaudi

Ez nem: mi a különbseg, vagy: az melyik külonbseg csinal ?


alfred.sko

Én is úgy tanultam hogy "What does it matter?"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.