A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What difference does it make?"

Fordítás:Mit számít ez?

3 éve

14 hozzászólás


Papucska
Papucska

Milyen többes szám, milyen mondat, mi van? :)

3 éve

kalti70

Amenyire tudom ez egy kifejezés,jelentése ,,Mit számit ez" másképpen Mi a különbség vagy Nem mindegy.

3 éve

becsiflo

Ezt most nem vágom! Valaki magyarázza már el :)

3 éve

GbornSzab

Ez egy nagyon laza fordítás.

3 éve

GbornSzab

Milyen különbséget csinál ? Vagy : milyen különbséget okoz. Én így fordítanám-

3 éve

Sztankay54

Szerintem is.Lásd google fordító."What does it make"="mit okoz" és már csak a "difference" a beillesztendő szó. Szerintem a DUO fordítása túl laza. Esetleg tanuljuk meg kifejezésként.

1 éve

gotaTemesv

Mit számít az? Ugyan miért nem jó?

2 éve

gotaTemesv

Mit számít az. Miért nem jó?

2 éve

B.P.3

A "Miben különbözik ez?" miért nem jó?

2 éve

CsabaBujdo1

Ezt nem ismertem eddig...

1 éve

Sztankay54

Honnan vette a Duo a make-re a jelent fordítást .Szerintem "Milyen különbséget okoz?" , de laza fordításban elfogadható a "Mit számít ez?" is.

11 hónapja

kogu4
kogu4

This is a good expression and I want to learn it.

4 hónapja

gorgenyiz
gorgenyiz

Ez talán amerikai angol? Nekem új.

2 hónapja

solyom16

???

3 éve