"Eu citesc o carte în timp ce eu mănânc."

Traducere:I read a book while I eat.

November 13, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


sandupavel64

During nu este " in timp" during I eat


Nadia315508

• ”în timp ce” se poate traduce prin ”as” sau ”while” și după trebuie să urmeze o acțiune (un verb). • ”în timpul” se traduce prin ”during” și după trebuie să urmeze un substantiv, de exemplu ”în timpul [nopții/vacanței/plimbării/micului dejun]”.


DanaIacob

In tinp ce ......nu înseamnă nimic este o greseală


YouMen233

Da nu e corect pierd vieți din cauza prostiei eu am pus prima

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.