1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The property is mine."

"The property is mine."

Çeviri:Mülk benim.

November 13, 2014

17 Yorum


serkan984531

Mülk Allahın dır


GrkanVerim

Dersin girişinde anlamını emlak olarak çevirilmiş. burada "Emlak benimdir." kabul edilmedi. başka bir sebebi mi var?


barbarosakarsu

cümle içindeki anlam ile değişiyor. kabul edilmesi gerekir diye düşünüyorum.


zaferos

" Mülk Allahındır " Kabul edilmeli bence ..


Semih113439

Kendi düşüncelerinizden kurtulup, ingilizceyi öğrenmek için çaba sarfedin. Burada ingilizceyi öğrenmek isteyen kişiler var.


Beysin.xX

mulk yaradanin yaradan o hukmeden o dermisim ahahhaahahahah


Nakzorugzo

Eşya benimkidir ?


jzlcdh

Yok çünkü: "Eşya benimkidir." ve "Bu eşya bana ait."

demek "This is my property." (resmi)

veya "This is mine."

veya "This is my stuff." (gayrı resmi)


nahit12

emlak ..mulk farklı sey mı..cevırıde emlak benımdır yanlıs mı....


jzlcdh

Ana diliniz Türkçe olsaydı sizce "emlak" ve "mülk" nasıl farklı? Örnekler verebilir misiniz?


nahit12

Bır kısının sahıp oldugu emlak da dahıl tum malları mulk olarak gecer......


jzlcdh

Haklısınız. Benim Berlitz Pocket Dictionary gore "emlak" "real estate" demek (yani "property" İngiliz İngilizce). Mülk ise daha genel bir kelime.

O yüzden "The property is mine." (en-gb) "Emlak benim" en doğru tercüme bence.

İngilizim. Amerikan dan yorum var mı?


MahirNAZLI

"Mülkiyet bana aittir" niye yanlış?


NecatiErka

"Mülk benimdir" ile "mülk bana aittir"cümlesi arasında bir mana farkı olmasa gerek...


EmlakTerim

Emlak alanında metinler konusunda kendimizi geliştirebileceğimiz içerikler nerden bulabiliriz bilen var mı arkadaşlar? Özellikle yabancılara satış konusunda hazır scriptler, satış diyalogları vs. gibi.


mehmet535829

İkidir benim mülk yazıyorum işte kabul et benim Türkçe de zayıf

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.