"Hehaddiscoveredanewstar."

Fordítás:Korábban felfedezett egy új csillagot.

4 éve

14 hozzászólás


jthassy

az "a" betű kimaradt a csillag-ból, - a helyes megoldásoknál - , ezért hibának veszi a jó választ, máig sem javitották ki.

3 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Egy új csillagot fedezett fel. Ezzel mi a baj?

4 éve

Tarnai
Tarnai

Szerintem semmi, jelentettem.

3 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Köszi :)

3 éve

TiborMd

had+3. alak = előtte már....

2 éve

outsider1015

korábban, előtte, azelőtt?? :-)

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Hát igen, az valahogy kimaradt :D

3 éve

KovcsJzsef15

Hát ez hihetetlen! Az értelmes "csillag" helyett az értelmetlen "csillg" a jó válasz ?

2 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Elírták. Jelenteni kell, idővel kijavítják. Előfordul az ilyesmi.

2 éve

TiborMd

köszönöm

2 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Igazán nincs mit :)

2 éve

TiborMd

Eddig csak te voltál aki válaszolt valamilyen felvetésemre. Nem cserélhetnénk véleményt erről?? Látom hogy nagyon jól haladsz több nyelvben. Gratulálok!

2 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Köszönöm. Nagyon szívesen beszélgetek veled, amikor van időm, örülök, ha segíthetek. Harmadik éve nyomom a Duolingo-t napi szinten, láttam már egyet s màst. Orbitàlis hülyeségeket ugyanúgy, mint apró félreütéseket. Az a tapasztalatom, hogy jelenteni kell a hibákat, mert a kommenteket nincs kapacitásuk végigolvasni az adminoknak, vagy mi a nevük a kurzusok alkotóinak. De a hibajelentéseket igyekeznek feldolgozni - bár ez, ha jól értettem, önkéntes, ingyenes munka részükről, szabadidőből. Most épp a román nyelv béta verziójával küzdök, de már sok javításomat elfogadták épp az utóbbi napokban. Ja igen: boldog Új Évet! :)

2 éve

AdriPami

Korábban egy új csillagot felfedezett. Miért nem jó így?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.