Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz kulaklarımızla duyarız."

Çeviri:We hear with our ears.

3 yıl önce

5 Yorum


receptoklu

bu cumleyi through ile nasil kullaniriz?

3 yıl önce

Viforvendetta

"we hear through our ears"
"Kulaklarımızın içinden duyarız." türkçede nasıl garip duruyorsa ingilizcesi de öyle bir anlamda.

3 yıl önce

receptoklu

ama through sayesinde demek ti :(

3 yıl önce

Viforvendetta

"bilgisayarımdan ses gelmiyor" gibi hataları araştırırken öğrenmiştim bu kelimeyi, o yüzden onunla bağdaştırmışım direk:)
Senin dedigin de düz mantıkta doğru gözüküyor ama
"hear through" genelde deyimlerde kullanılıyor.
yani bir bityeniği olabilir :) eğer net bilen varsa aydınlatırsa iyi olur.

3 yıl önce

Gll...

Aynı cevabı yazdım neden doğru değil diyor

3 yıl önce