1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu sunt un băiat?"

"Eu sunt un băiat?"

Traducere:Am I a boy?

November 13, 2014

40 de comentarii


FLORYN742154

care e diferenta dintre eu sunt si sunt eu I am -Am I


Elisa528569

E o propozitie interogativa si de asta conteaza..


MihaelaMar99969

Ce înseamna Am I a boy?


Marityan

I am se pune la propozitile cu . si Am I se pune la propozitile cu?


MariaOtetea1

Este o întrebare așa că e ''Am I''.


CROITORUIA

Am I e cand pun o intrebare. I am e o simpla propoziție.


Maxim158356

Nu e corect (sunt eu un baiat ) cine vorbeste asa ???? What ceva are aceasta aplicatie


DenisaGolo1

Limba Engleza este diferita de limba Romana.Si traducerile din Engleza in Romana sunt diferite .


sarmin93

Trebuia sa fie sunt eu un baiat


sebastianmolin

poate sa fie si "eu sunt un baiat?" dar eu nu vad propozitia initiala... poti sa imi spui care este? (in engleza?)


lacramioaraelena

Am răspuns asa: i am a boy? Si spune ca nu e corect. ... cica corect ar fi: am i a boy?


fantomitzah

Da, la interogativ se schimbă ordinea între verb și subiect față de la afirmativ.
Intră de pe calculator pe forum și vei găsi mai multe explicații aici.


tatugabrie3

Am I a boy? Asa este corect...


Elisa528569

Frumoasa aplicatie.!


MirelaTudo9

propozitia este o intrebare in lb engleza verbulae pune primul


ciprian9.9

Aaa... Deci când este propoziția la interogativ (?) Se schimbă ordinea între verb și subiect. (Am i) Mulțumesc @fantomitzah


RodicaIord2

Nimeni nu este prost


Duolingobot.ro

Măcar ei te învață ceva.


toma322393

Google translate i am a boy corect


SincaraRO

Dar tu inveti cu duolingo sau cu google translate?


tatugabrie3

Este intrebare, Marcus,se schimba locurile verbelor!


rares837881

Trebuia I am a boy


Lindy377

Ba nup. E bine "Am i a boy"...


Teodora843644

Trebuie Am I că e o propoziție interogativă și e ciudat și nașpa.


Larisa2munteanu

Mai demult am zis I am a boy ?


Octavian519825

Pentru ca este întrebare, se spune "Am I"...? Cam asta am înțeles eu...


Veronica435774

Nu îmi accepta traducerea de si este corecta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.