"Eu sunt un băiat?"

Traducere:Am I a boy?

acum 3 ani

23 de comentarii


boby96056

Buna seara

cu 8 luni în urmă

sarmin93

Trebuia sa fie sunt eu un baiat

acum 3 ani

SebastianMolin

poate sa fie si "eu sunt un baiat?" dar eu nu vad propozitia initiala... poti sa imi spui care este? (in engleza?)

acum 3 ani

lacramioaraelena

Am răspuns asa: i am a boy? Si spune ca nu e corect. ... cica corect ar fi: am i a boy?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, la interogativ se schimbă ordinea între verb și subiect față de la afirmativ.
Intră de pe calculator pe forum și vei găsi mai multe explicații aici.

acum 3 ani

Denisa687748

Si mie mi-a făcut la fel

acum 1 an

tatugabrie3

Am I a boy? Asa este corect...

cu 6 luni în urmă

maryjoly1

intrati pe google translate

acum 2 ani

gustawsohn
gustawsohn

"Google translate" nu este o soluție pentru a învăța engleza (sau orice altă limbă străină); te poate ajuta doar să -ți rezolvi o problemă de traducere, aproximativă și aia, dacă nu ai altă posibilitate pe moment!

acum 2 ani

TheodorAnd7

Pai e ca si cum ai fi ca furi raspunsul in loc sa gandesti, Mary Joli

cu 6 luni în urmă

VhrRogVw

e corect asa

acum 1 an

Roberta262592

Wow. Nasp

cu 8 luni în urmă

toma322393

Google translate i am a boy corect

cu 8 luni în urmă

Marcus489105

I am a boy nu am I a boy

cu 7 luni în urmă

TheodorAnd7

Taman invers

cu 6 luni în urmă

Florentina709740

Nu înțeleg sint un băiat se scrie I am a boy

cu 6 luni în urmă

MasterS253596

Este corect și aşa I am a boi

cu 4 luni în urmă

tatugabrie3

Este intrebare, Marcus,se schimba locurile verbelor!

cu 6 luni în urmă

MasterS253596

Scuzațimă trebuie să scriu I am a boy

cu 4 luni în urmă

MarinMaria965554

5

cu 3 luni în urmă

rares837881

Trebuia I am a boy

cu 3 luni în urmă

FLORYN742154

care e diferenta dintre eu sunt si sunt eu I am -Am I

cu 2 luni în urmă

MirelaTudo9

am i a boy?

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.