1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need one more vote."

"I need one more vote."

Çeviri:Benim bir oya daha ihtiyacım vardır.

November 13, 2014

8 Yorum


omryildirim

bir tane daha oya ihtiyacım var ? what was my wrongs ?

November 25, 2014

Emma-lee93

Yanlis degil, rapor edin :)

March 14, 2015

emre890442

"Bir oydan fazlasına ihtiyacım var" olması için ne gerekirdi? Teşekkürler

August 13, 2017

ufukyayla

I need more than one vote

August 13, 2017

0ulipo

"-dır" (bildirme eki) fazla olmuş sanki.

February 26, 2015

ufukyayla

Kesinlikle -dır fazla. Çünkü fazladan kullanılan -dır ihtimal anlamı katar. Şu iki cümleye bakalım ve anlam farkını görelim: 1) "O sabah gelmiş." 2) "O sabah gelmiştir." İkincide ihtimal anlamı açıkça fark edilebilir.

March 29, 2015

moRrNL

Konuşmadan nasıl yanlış yapabiliyorum merak ediyorum. Programın konuşma bölümünde sıkıntı var.Dokunuyorum, konuşmama izin vermeden bir daha dene diyor.Bu sorun çözülürse program gayet iyi olacak.

April 23, 2017

vahidnasir2

I need one more dollar

January 27, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.