"Westudythelastthreechapters."

Μετάφραση:Μελετάμε τα τελευταία τρία κεφάλαια.

πριν από 4 χρόνια

6 σχόλια


Zalismenos

Στα Ελληνικά δέχεται το #3 ως σωστό, στα Αγγλικά γιατί όχι ;

πριν από 2 χρόνια

Bacilic
Bacilic
Mod

Αν και προτιμάτε οι αριθμοί να γράφονται ολογράφως, έχει προστεθεί αυτή η δυνατότητα.

πριν από 4 ημέρες

NikolasKol5

Εξαιρετικο το συστημα εκμαθησης .Ευγε

πριν από 7 μήνες

jeanprendiville

" σπουδάζουμε" Γιατί δεν έγινε δεκτή;

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Σπουδάζουμε κάπου ...π.χ. "Σπουδάζω στη Νομική της Αθήνας".

Μελετάω/-τάμε κάτι....π.χ. "Μελετάω αρχαίους συγγραφείς".

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

Glavkos. σας είμαι πολύ ευγνώμων. Αν και μελατάω τους κανόνες, μερικές φόρες χωρίς δασκαλό είναι δυσκολά. Αλλά είσαστε όπως δασκαλός. Ευχαριστώ.

πριν από 4 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.