1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You girls have changed."

"You girls have changed."

Çeviri:Siz kızlar değiştiniz.

November 14, 2014

14 Yorum


fatmaunver88-

You girls diye bir kullanimla ilk defa karşılaşıyorum


zizey

"Siz erkekler hep aynısınız." Cümlesindeki gibi bir kullanım.


serdarestik

Keşif yeteneğinizde sıkıntı olabilir.


hayrettin.3

Türkçede bir grup hakkında genelleme yaparken konuştuğunuz insan o gruba dahilse böyle bir cümle kurulur."Siz erkekler çok tembelsiniz" "Siz kızlar çok konuşuyorsunuz" gibi...


ilhan631276

Tükçe de "Siz kızlar değiştiniz" denmez "Siz değiştiniz kızlar" denir. İstediğiniz kadar kabul etmeyin. Doğru budur.


Delplay.1453

Burda kızlar topluluğundan bahsediliyor. Yani belirli bir kız grubundan değil. Siz kızlar değiştiniz derken genelleme yapıyor. Ama siz değiştiniz kızlar dersen belirli bir kız grubuna hitap etmiş olursun.


ibrahimK1723

Vay be. O kadar emin olma. "Siz erkekler" ya da "Siz kızlar" diye bi kullanım var tabi ki.


EnginYayla

Hi you guys= selam millet!


auditorlevent

Katılıyorum arkadaşlar, siz ve kızlar cümleleri değişse de anlam aynı fakat kabul etmedi


cevatim

Kizlar siz degistiniz de secenekler arasina eklenmeli. Simdi biri cikar. Orada bir isaret ve o isarete dokunup benimki de dogru .....


BARIS_KARAMAN

Bence sizinki şöyle denir: "Girls! You have changed."


sharmgust

Degistiniz olmasi gerekmiyor mu?


ceylan409683

Bence guzel bir cumle.. Çogul olarak 'siz kizlar degistiniz' diyor..


karadavut6

Feministler ... İstediğiniz kadar kabul etmeyin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla