"My house has no roof."

Traducere:Casa mea nu are acoperiș.

November 14, 2014

16 comentarii


NicuGee

"My house doesn't have roof" - nu e corect?

November 14, 2014

Jasmin959371

No, it's not correct. As a native English speaker, that doesn't sound right.

June 18, 2015

Bianca_Stuparu

Nu se poate si "My house doesn't have roof."?

March 23, 2015

Carlos-Cri

Se poate insa Bufnita te invata o noua forma de a formula o porpozitie negativa.

April 28, 2015

AdrianAvra10

Din ce stiu eu se neaga substantivul deci no roof nu verbul.. cred ca forma cea mai folosita e sa negi substantivul.

December 20, 2016

judy899681

In engleza sunt multe propozitii incalcite spre exemplu propozitia: " Eu nu am timp". uneori, unii in loc sa-l scrie "I don't have time" il scriu: "I have no time" adica: "Eu am nu timp"

February 14, 2017

doinita17

Ce inseamna accente

December 9, 2015

AdrianAvra10

a spus has in loc de haus! :)

December 20, 2016

Miishu98

De ce cuvintele sunt intr-o astfel de ordine si unde-i "does"?

February 27, 2015

Alice783955

Aceasta este topica in limba engleza. Trebuie sa o inveti ca atare

July 19, 2015

Carlos-Cri

"no roof" are sensul de "niciun acoperis" ?!

April 28, 2015

LoredanaSu3

de ce nu este corect si " tavan"?

January 14, 2015

BeatriceAn13

Fiindca tavanul nu este sinonim cu acoperis

March 1, 2015

cristianio4

Tavanul casei tale este în acelaș timpși acoperiș? :))

October 18, 2015

IngridSabi5

Tavanul si acoperisul sunt complet diferite.

January 9, 2018

DanMilitar2

Tavan e chestia aia care nu o ai tu la casa.

June 5, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.