"My house has no roof."

Traducere:Casa mea nu are acoperiș.

November 14, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


NicuGee

"My house doesn't have roof" - nu e corect?


elena405563

aici nu folosim verbul auxiliar do pentru ca nu este o propozitie interogativa sau negativ interogativa- vezi folosirea verbului auxiliar to do


judy899681

In engleza sunt multe propozitii incalcite spre exemplu propozitia: " Eu nu am timp". uneori, unii in loc sa-l scrie "I don't have time" il scriu: "I have no time" adica: "Eu am nu timp"


Bianca_Stuparu

Nu se poate si "My house doesn't have roof."?


Carlos-Cri

Se poate insa Bufnita te invata o noua forma de a formula o porpozitie negativa.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.