"Este un meniu?"

Traducere:Is it a menu?

acum 4 ani

8 comentarii


tistu.bianca

De ce se scrie "Is it a menu " si nu "It is a menu "?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că este la interogativ. Citește aici.

acum 4 ani

nicoleta997230

oooo

cu 2 luni în urmă

leontinasima

Fantomitzah de ce trebuie sa apara in propozitie si ,,it,,?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că nu poți avea o propoziție la prezent fără subiect, așa că ”it” este subiectul.

acum 3 ani

Ioan707637

care e diferenta intre a menu si an menu

acum 3 ani

Naomi406357

De ce se pune la unele cuvinte an si la altele a??

acum 2 ani

Mili676130

A se foloseste in fata cuvinteleor cu sunet consonantic, chiar daca prima litera e o vocala. AN se foloseste in fata cuvintelor care incep cu vocala sau h mut (ex: hour). Ambele se pot folosi numai cu substantive numarabile (countable) la singular

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.