"This method offers two advantages."

Çeviri:Bu metodun iki avantajı var.

November 14, 2014

32 Yorum


umutfidan21

ben bu cümledeki offer'a anlama veremedim. Has kullanılsa daha doğru olmaz mı?

June 27, 2015

kerims7841

Bu metod iki avantaj onerir" yazdim yanlis dedi ?

November 18, 2014

ugurcansayan

Kurduğunuz tümce Türk dilinde doğal durmuyor, bu yüzden yanlış sayılması anlaşılırdır.

May 15, 2015

blocer.gn

Cümlede hata var. Bu metot iki avantaj sunar dedim, doğrusu "Bu metod iki avantaj sunar" şeklide gösterildi. Türkçe'de "metod" diye bir kelime yoktur. Doğrusu "metot" olacak.

October 16, 2015

ZekiyeDoku

"offer advantage" avantaj sunmak, avantaj yaratmak ve avantaj vermek anlamlarına gelir!!!!! Bunda hemfikiriz de!!!! "avantaj vermek" cevabını neden yanlış cevap olarak kabul ettiğiniz konusunda bir cevap rica etsek!!!!????

March 11, 2016

basvurualper

"Bu metot iki avantaj sağlar." kabul ediliyor.

July 20, 2017

tamerb1245

Türkçe olarak metot olması gerekmiyor mu? Metod diye bir kelime Türkçe de yok.

July 15, 2018

deti1959

Türkçe çeviriyi kabul edemiyorum. Biz aynı olayı farklı cümlelerle anlatabiliyorsak, ana dili ingilizce olanlarda farklı cümleler kullanıyorlardır. Ben burada bu farkı yansıtan ing. cümlelerin tercümesinin de o farkı yansıtmasının dil öğrenim gelişimine daha çok katkı sağlayacağına inanıyorum. Bence doğru çevirelerden birisi şöyle olmalı:

Bu metot (yöntem) iki avantaj sağlar.

May 16, 2019

onur458

Bu metod iki avantaj sunar

June 11, 2019

remElif4

"Bu methodun iki avantajı var." cevabını da dogru kabul ediyor.

July 22, 2017

remElif4

Çünkü offer önermek ve teklif etmek ama bu cümleyi birebir bu anlamlarıyla çevirirsek Türkçe'de anlamlı olmaz

July 22, 2017

Elodelo85

Bu method iki avantaj öneriyor

January 26, 2018

MEHMET779949

Soruyu"Bu method iki avantaj sunar" diye sormak daha doğru olmaz mı?

April 5, 2018

GokselKara1

"Offers"kelimesi yanlış offer yazmalısınız ,var olması içinde cümle içinde there kullanmanız gerek

May 21, 2018

-Raaki

Offer beden kullanılmış

June 4, 2018

Asif694945

Bu yöntem iki avantaj sunuyor yazdım neden olmadı.?

August 13, 2018

MrsNavy

Sunuyor turkcede simdiki zamandir. Biz gundelik dilde simdiki zamani genis zaman yerine kullandigimiz icin bizi cok dogal gelebiliyor.

August 20, 2018

ifrtH

Iki avantaj sunar ?

August 20, 2018

Alianzdemi1

"Has" yok "offers" var. Türkçeye yanlış çevriliyor. "Bu metot iki avantaj önerir" daha doğru.

August 26, 2018

asya.kaya07

Offer ne için kullanılmış?

August 30, 2018

-Raaki

Bu yönetimin iki avantajı var. Dedim yanlış dedi!

November 18, 2018

-Raaki

Bu yöntem iki avantaj sunar. Kabul etti.

November 18, 2018

Erdalbro

Programın arayüzü değişmiş hiç iyi olmamış

January 20, 2019

mercan14

Offer kelimesinin saglamak ve sunmak gibi iki anlamı varmış. şimdi öğrendim, demin, az önce

April 12, 2019

Muhammad374340

This method offers two advantages-bu yontem 2 avantaj sunar This method has two advantages-bu yöntemin 2 avantajı var

May 19, 2019

ayegl280665

Arkadaslar plus üyelik aldım ama ama reklam avantajı dısındaki faydaları kesfsdemesim..

June 12, 2019

aybkeeliks

bu metod iki avantaj sunar olmaz mı

July 21, 2019

Duolingo9986

Too da eklenmeli

November 14, 2014

Selcen_Ozturk

nereye eklenecek "too"?

November 14, 2014

ibrahimtuna1463

Offer?

May 1, 2017

Duolingo9986

Pardon benim hatam, two'yu too gibi algıladım cümlenin içeriğini düşününce. Ama many olmadan olmaz.

November 14, 2014

sarimsaklikrep

offers ne alaka yaa o zamam

April 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.