"January and February are months of the year."

Traducere:Ianuarie și februarie sunt luni ale anului.

November 14, 2014

19 comentarii


Deea_Dew

Si eu am scris : Ianuarie si Februarie sunt lunile anului. Dar mi-a dat ca nu-i corect...

August 11, 2016

Adi337503

Eu am scris la fel ca tine si mi-a dat ca e corect :))))))

May 27, 2017

BiancaGeic

Nu ai dat raport??

July 4, 2017

avatar.aliona

Eu am scris ca tine si tot mi-a zis ca nu-i corect

July 19, 2017

Florina783608

Eu am scris:Ianuarie si Februarie sunt luni ale anului si mi-a dat corect

October 21, 2017

AndreeaLar40647

Si eu tot așa am scris"lunile anului"dar mi-a dat greșit...pentru că nu am scris gramatical corect

October 4, 2016

MARY812908maria

Corect e: Ianuarie si februarie sunt luni ale anului

November 10, 2018

AdrianIonu5

Nu e corect si: Ianuarie si februarie sunt lunile anului?

December 26, 2014

fantomitzah

Nu, pentru că nu aveai ”are the months of the year”.

December 27, 2014

MARY812908maria

Ba da

November 10, 2018

AcWas345

'lunile anunului' s-ar fi potrivit deasemenea.

September 5, 2016

Stefan3793

E bine oricum!!!!!!!!!!!!

December 31, 2016

Stefan3793

Bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

December 31, 2016

Stefan3793

Iar am greșit

December 31, 2016

Stefan3793

De ce îmi zici mereu alta traducere?

December 31, 2016

goliadsiat

si eu ca si tine Deea_Dew si mi-a dat gresait

April 3, 2017

Tripalici

sunt luni ale anului sau sunt lunile anului este exact la fel

November 18, 2017

Mirela919350

Sunt enumerate doar doua luni nu toate lunile anului, de aceea e corect "luni ale anului"

February 22, 2018

Maya151842

Si eu am gresi dar din greseli invatam,nuuu?

May 24, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.