"January and February are months of the year."

Traducere:Ianuarie și februarie sunt luni ale anului.

November 14, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


Deea_Dew

Si eu am scris : Ianuarie si Februarie sunt lunile anului. Dar mi-a dat ca nu-i corect...


Adi337503

Eu am scris la fel ca tine si mi-a dat ca e corect :))))))


Florina783608

Eu am scris:Ianuarie si Februarie sunt luni ale anului si mi-a dat corect


BiancaGeic

Nu ai dat raport??


avatar.aliona

Eu am scris ca tine si tot mi-a zis ca nu-i corect


AndreeaLar40647

Si eu tot așa am scris"lunile anului"dar mi-a dat greșit...pentru că nu am scris gramatical corect


MARY812908maria

Corect e: Ianuarie si februarie sunt luni ale anului


AdrianIonu5

Nu e corect si: Ianuarie si februarie sunt lunile anului?


fantomitzah

Nu, pentru că nu aveai ”are the months of the year”.


AcWas345

'lunile anunului' s-ar fi potrivit deasemenea.


Stefan3793

E bine oricum!!!!!!!!!!!!


Stefan3793

Bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Stefan3793

De ce îmi zici mereu alta traducere?


Negre_david

si eu ca si tine Deea_Dew si mi-a dat gresait


Tripalici

sunt luni ale anului sau sunt lunile anului este exact la fel


Mirela919350

Sunt enumerate doar doua luni nu toate lunile anului, de aceea e corect "luni ale anului"


Maya151842

Si eu am gresi dar din greseli invatam,nuuu?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.