"Sleep!"

Tłumaczenie:Śpij!

November 14, 2014

12 komentarzy


anniani

Jesli po danym slowie masz wykrzyknik to oznacza to ze jest to tryb rozkazujacy, np Run! - biegniij, Go! - idz Sleep! - spijj Itd... Jesli by bylo bez wykrzyknika: I run, we run I go, she goes Itd.. To wtedy jest to normalne zdanie bez trybu rozkazujacego. Zawsze w trybie rozkazujacym nie piszemy podmiotu (I, you, she/he/it, we, you, they) i na koncu czasownika dajemy wykrzyknik :)

April 14, 2015

miroslaw.b

Yes

September 23, 2017

Hania844847

A nie mozna napisac spijmy to jest to samo

November 4, 2017

Yola448704

Hania844847, nie można:
Let us sleep - Śpijmy
Sleep - Śpij / Śpijcie

March 12, 2018

domxa1

To sleep - spać, sleep - śpij/śpijcie i nie musi być wykrzyknika

April 24, 2016

Filip1680

Sleep-śpij

October 23, 2017

33243491

cze3mu niema osoby np.you, we bo może wyjść też śpijmy

January 28, 2015

olciawin

Dlatego że to jest tryb rozkazujący))

February 17, 2015

karomar123

Właściwie, to wyjść może "spać".

February 8, 2015

Milan515275

Xddd

March 13, 2019

wiki0051

GO.TO.SLEEP

If you know what I mean! ;D

March 14, 2017

Milan515275

wiki0051 - twoja wypowiedź to fragment piosenki "Shotgun" xd

March 9, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.